1 2 3

Op maandag 31 maart was de aftrap van het project “Voeding en beweging”. In de komende twee weken zullen we op school veel aandacht besteden aan o.a. goed ontbijten, gezonde traktaties en voldoende beweging. Ook zullen er verschillende sportclubs bezocht worden voor een clinic.

Het team van Kids in Balance geeft workshops op basisscholen in heel Nederland om kinderen een gezonde, zelfbewuste levensstijl aan te leren. In de komende weken zullen ook de groepen 7 en 8 van de Valentijnschool een workshop volgen.

Op vrijdag 11 april sluiten we het project af met de tweede editie van het “Vadervoetbaltoernooi”. We verwachten een grote opkomst en hopen dat het een sportieve Valentijntraditie gaat worden!